Rekrutacja

03-379 Warszawa
2015-03-20

WARSZTATY JĘZYKOWE - ANGLIA 2015

W dniach 9-15 marca 2015 r. pięćdziesięciu uczniów z siedmiu różnych klas z naszej szkoły miało okazję poznać najpiękniejsze zakątki południowej Anglii.
Byliśmy nie tylko w Londynie, ale również w uniwersyteckim mieście Cambridge czy historycznym Canterbury. Zwiedziliśmy dawne i obecne królewskie rezydencje w Windsorze, Hampton Court i Leeds.
W samej stolicy widzieliśmy Muzeum Figur Woskowych Madame Tussaud's i południk zero w Greenwich, podziwialiśmy panoramę miasta z London Eye, poznawaliśmy historię metropolii w Muzeum Londynu,
a nawet mieliśmy okazję potrzymać w ręce sztabę najczystszego złota w Muzeum Banku Anglii. Udało nam się również dostać na spektakl w słynnym szekspirowskim teatrze The Globe.
Po mieście podróżowaliśmy kolejką, statkiem, a także słynnymi piętrowymi autobusami. Dzięki zakwaterowaniu u brytyjskich rodzin i kilku lekcjom angielskiego w terenie (muzea i pałace królewskie),
mieliśmy okazję przybliżyć sobie język i kulturę dzisiejszej Anglii.
A oto garść naszych angielskich wspomnień:

2014-05-18

Wyjazd do Londynu.

W dniach 02.05-09.05.2014 r. odbył się wyjazd językowy do Londynu, w którym uczestniczyli uczniowie z klasy 2d, 2c oraz 1b. Nasi gimnazjaliści dzięki zakwaterowaniu u rodzin mieli możliwość bliższego przyjrzenia się życiu rodzinnemu i codziennemu Brytyjczyków oraz samodzielnych konwersacji. Podczas projektu uczniowie w zwiedzanych miejscach realizowali serię ciekawych zadań językowych np. w Tower of London, Science Muzeum, Natural History Muzeum, czy National Gallery. Po za tym odwiedziliśmy miejsca takie jak m.in.: Houses of Parlament, Big Ben, Downing Street, Pałac Buckingham, China Town, Hyde Park, czy najbardziej znaną handlową ulicę na świecie Oxford Street. Do największych atrakcji wyjazdu zaliczyć możemy wizytę w Muzeum Madame Tussauds, London Eye, muzikal w Piccadilly Theatre „Jersey Boys” i oczywiście wizytę w angielskiej szkole w Dover. Zachęcamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjazdu.

2013-07-12

Wyjazd językowy do Austrii.

WYJAZD JĘZYKOWY DO AUSTRII

19 maja 2013 roku klasy 2a, 1d oraz kilka osób z 3b i 3c wyruszyło na ośmiodniową, trwającą do 26 maja wycieczkę do Austrii.
Mieliśmy możliwość podszlifować swoje umiejętności językowe, poznać lepiej tamtejszą kulturę, zwyczaje oraz nacieszyć oczy zapierającymi dech w piersiach krajobrazami. Chodzi głównie o piękne Alpy, które podziwialiśmy codziennie, zjeżdżając z góry Gerlitzen, gdzie znajdował się nasz hotel. Mieszkaliśmy wysoko, bo aż ponad 1500 m n.p.m.!
Każdy dzień był urozmaicony i inny. Wiele się działo. Codziennie dużo chodziliśmy, zwiedzaliśmy. Nie zabrakło również czasu wolnego na odpoczynek i chwilę dla siebie.
Najciekawsze, zwiedzone przez nas miejsca to m.in. "Minimundus"- muzeum miniaturowych zabytków i budowli z całego świata, rezerwat wolno hasających makaków japońskich, stolica Karyntii, czyli Klagenfurt oraz Prater- wielki park rozrywki w Wiedniu, w którym bawiliśmy się do późna...
Podczas wyjazdu mieliśmy przyjemność odwiedzić piękne, włoskie, znane z pływających wszędzie gondoli oraz barwnych, karnawałowych masek miasto. Chodzi mianowicie o Wenecję.
Tak więc podsumowując, wiele zobaczyliśmy, dużo się nauczyliśmy i świetnie bawiliśmy. Wyjazd był naprawdę udany. Każdy z nas oprócz drobnych upominków, przywiózł ze sobą do Polski miłe, bezcenne wspomnienia i towarzyszące im emocje ...
Karolina Torenc 2a
A oto fotorelacja.

2012-04-02

Anglia 2011

Wyjazd językowy do Anglii (Londyn, Oxford, Bath, Stonehenge, Brighton) - kl. 1f, marzec 2011.

Warning: opendir(fotogaleria/anglia_2011): failed to open dir: No such file or directory in /gim5/web/www/funkcja_foto.php on line 36

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /gim5/web/www/funkcja_foto.php on line 39

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /gim5/web/www/funkcja_foto.php on line 47